Πήγαινε στο περιεχόμενο
Guest PatrickT

solving the refugee crisis

Guest FriendofGreece

http://www.cnbc.com/2016/03/23/brussels-attacks-are-hurting-refugees-in-greece.html

"The conditions in the northern Greek town of Idomeni are becoming increasingly worse, as NGOs temporarily withdrew from the temporary camps on Tuesday over security concerns.

"The situation is difficult. There is tension; the people are exhausted. They come to the infirmaries and shout they want to be first in line, they cannot wait," Antonis Rigas for Doctors Without Borders told CNBC. "There are groups of people shouting, 'We don't want food. We want the borders to open.' We are waiting for things to calm down to see what we will do. We have all reached our limits," he added."

Δημοσίευση σε άλλες σελίδες
Guest FriendofGreece

http://greece.greekreporter.com/2016/03/23/tension-mounts-with-disgruntled-migrants-in-greece/

"On Tuesday, the situation at the Idomeni tent city was explosive. Hundreds of refugees staged a protest demanding the opening of the border with FYROM and blocked road access to and from the camp. Some pelted stones at members of a non government organization who were trying to distribute food. An NGO left the camp saying that the conditions are not safe to do their work." 

Guest PatrickT

Those savages now block even greek highways and make life for the greek people unbearable. 

With all due respect ... i know the greek administration is totally incompetent but this is a new low. 

We have a deal. The deal says ALL refugees are deported into hot zone camps. Yet greece allows 13.000 savages to run wild in the north near Idomeni

I understand the greeks did hold it alive as long they had hoped the EU would give by and allow open the boarder. Its clear that the boarder won´t be opened. Yet the greeks are incapable to restore law in their OWN nation. 

Επισκέπτης

Patrick,

they are way beyond incompetent. You don't know half of whats going on in Northern Greece. I have relatives in Cherso, which is a village by Kilkis. Half the people of Cherso locked up their houses and went to Germany for work. Six or seven weeks ago some SYRIZA bigwigs showed up saying that since there is so much empty housing in Cherso the local government should take controll of those empty houses and use them to house refugees. No need to say that they were run out of town but you see the logic. We can not provide opportunities for our own people so they are forced to lock down their houses and go work in Germany. Now lets take their homes and house refugees. And let the original owners still pay real estate tax with the money they earn in Germany. It has gotten outright bizarre.

And the day before yesterday Syriza government representative Olga Gerovasili comes out, in the aftermath of the terror attack in Belgium, and makes the following idiotic statement:

Κλείνοντας τα σύνορα, κλείνουμε μέσα και τον εχθρό μας. οι λαοί της Ευρώπης θα πρέπει να αντισταθούν. Η Ευρώπη θα πρέπει να αντισταθεί στο φόβο και να απαντήσει με τις αξίες της αλληλεγγύης και της προστασίας των θεμελιωδών δικαιωμάτων.

Translation:

By locking down the borders we are locking our enemy inside. Europe must resist fear and answer with the values of solitarity and fundamental Human rights.

So what is good Olga, and the Government she represents,  trying to say? That the peoples of Europe should open their borders so that the "Enemy" that is fear and lack of solidarity with the "Downtrodden" wont remain locked up in Europe?

Or is she saying that the peoples of Europe should open up their borders so that the "Enemy" can depart Idomeni for Europe and leave Greece?

Either way. Her words are indicative of two things.

1. Notice the appeal to the Peoples of Europe who are closing down their borders? It shows you that Olga does not see her self or (Open Borders) Greece as part of Europe.

2. Notice the Pseudo Humanitarian attitude? Open your borders you peoples of Europe so that we Greeks can get rid of our unwanted guests.

It makes me wanna barf.

Guest PatrickT

We should also note that it was greek defense minister who allied greece with ISIS and openly said he will send ISIS to europe. 

The dead in Paris and Brüssel are the direct result of greek terrorism. In both attacks the terrorists came through greece, which is incapable / unwilling to do what spain does perfectly fine. 

Lets see the fact, greece specualated that the old EU guard does the work...and it seemed to work in the first months.

It took the young foreign minister from Austria Sebastian Kurz...who is young enough to not be ideological stuck in the EU trap and cut greece off. 

He is roughly my age and it takes young people to stop this madness. 

Guest eyoismos

τι σας είπα για μουνόπανα και τσογλάνια της ευρώπης που θα βουν τον τρόπο να βάλουν φταίξιμο στην ελλάδα για τους βομβαρδισμούς ...... και ξέχωρα απο την παραπληροφόρηση που πάει σύνεφο

πάω πάσσο και με πέντε άσσους στο μανίκη

υπενθυμίζω  ...

jihadi01.jpg

η ευρώπη ειναι γεματη απο δαυτους απο χρόνια, αλλα η ελλαδα τους φταίει

Guest eyoismos

Belgium is an active participant in the ongoing military intervention against ISIL during the Iraqi Civil War. On the other side, among Western European countries Belgium has more nationals fighting with jihadist forces (as a proportion to its population), with an estimated 440 having left for Syria and Iraq as of January 2015. Belgium has been described as a "hotbed of jihadist ideology", and a "jihadist-recruiting hub"

https://en.wikipedia.org/wiki/2016_Brussels_bombings

άλλο παράδειγμα

Βρυξέλλες: Ο βομβιστής αυτοκτονίας Ναζίμ Λασραουί ήταν "πρότυπο μαθητή" σε καθολικό σχολείο! στις βρυξέλλες

και απο το ίδιο άρθρο:

Ο φερόμενος ως εγκέφαλος των επιθέσεων του Παρισιού, ο Βέλγος Αμπντελχαμίντ Αμπαούντ που σκοτώθηκε στις 18 Νοεμβρίου 2015 στο Σεν Ντενί, όταν ήταν 12 ετών είχε κερδίσει υποτροφία για να φοιτήσει σε ένα ακριβό Καθολικό σχολείο.

και το άλλο ...

«Φαίνεται ως εάν η τρομοκρατία, η οποία μας χτυπά σήμερα, να ήταν εισαγόμενη, αλλά εκείνοι οι οποίοι διαπράττουν αυτές τις πράξεις γεννήθηκαν στην πραγματικότητα εδώ, συχνά μάλιστα και οι γονείς τους. Πέρασαν από τα σχολεία μας και έλαβα ενεργά μέρος στην κοινωνική μας ζωή. Δίνουν την εντύπωση μόνο ότι έρχονται από αλλού, ενώ είναι από δω» είπε o Ζαν Κλοντ Γιουνκέρ σε κοινή συνέντευξή του στη γερμανική εφημερίδα «Die Welt», την ιταλική «La Repubblica», την ισπανική «El País», τη βελγική «Le Soir», τη γαλλική «Le Figaro» και τις ελβετικές «La Tribune de Genève» und «Der Tagesanzeiger».

καλα θα έκανε το μουνόπανο να το βουλώσει και να πάψει με τις μαλακίες του

Guest eyoismos

οτι είπε

δεν μου λες αίαντα ... γιατι αράγε δεν μας ανέφερες ολόκληρο το άρθρο ;

ρωτάω διότι έχεις την συνήθεία να μας λες λεγόμενα σε απομόνωση και δεν είμαι ποτέ σίγουρος για "όλη την ιστορία" που λέει ο λόγος

ξέχωρα βέβαια οτι δεν διαφωνω για την αποδειγμένη ανικανότητα της παρούσας κυβέρνησης

και μαι και το σηκώνει η κουβέντα, καιρός είναι πιά  όλοι μας καταλάβουμε μιας και καλή ... η ευρώπη έχει λερωμένη την φωλιά της ... και πολύ μάλιστα.

ειναι φανερό πια οτι η ευρώπη έχει την ελλάδα σαν πρόβατο επι σφαγή , γιατί έτσι την "βολεύει"  ... οχι ότι η ελλάδα ειναι αθώο πρόβατο .. κάθε άλλο ... Δεν είναι άμοιρη εξίσου ευθυνών

απλως θέλω να πώ οτι  δε φτάνει οτι η ευρώπη συνέχεια μας δέρνει, αλλα θέλει ακόμα να μας πάρει και τη σκούφια, που λέει μια παροιμίας μας - δηλαδή καιρός να σταματήσουμε να κρυβόμαστε πίσω απο το δακτυλο μας

δεν θα αρχίσω καν να αναφέρω για την τουρκία και τα καμώματα της , και οτι η ευρώπη καταπίνει όλα ολόκληρα, ακόμα και τα κουκούτσια

αμαν πια  ... να τα βλέπουμε όλα, και οχι οτι θέλουμε - τα σύκα σύκα και τη σκάφη σκάφη

Guest FriendofGreece
Επισκέπτης

δεν μου λες αίαντα ... γιατι αράγε δεν μας ανέφερες ολόκληρο το άρθρο ;

ρωτάω διότι έχεις την συνήθεία να μας λες λεγόμενα σε απομόνωση και δεν είμαι ποτέ σίγουρος για "όλη την ιστορία" που λέει ο λόγος

ξέχωρα βέβαια οτι δεν διαφωνω για την αποδειγμένη ανικανότητα της παρούσας κυβέρνησης

και μαι και το σηκώνει η κουβέντα, καιρός είναι πιά  όλοι μας καταλάβουμε μιας και καλή ... η ευρώπη έχει λερωμένη την φωλιά της ... και πολύ μάλιστα.

ειναι φανερό πια οτι η ευρώπη έχει την ελλάδα σαν πρόβατο επι σφαγή , γιατί έτσι την "βολεύει"  ... οχι ότι η ελλάδα ειναι αθώο πρόβατο .. κάθε άλλο ... Δεν είναι άμοιρη εξίσου ευθυνών

απλως θέλω να πώ οτι  δε φτάνει οτι η ευρώπη συνέχεια μας δέρνει, αλλα θέλει ακόμα να μας πάρει και τη σκούφια, που λέει μια παροιμίας μας - δηλαδή καιρός να σταματήσουμε να κρυβόμαστε πίσω απο το δακτυλο μας

δεν θα αρχίσω καν να αναφέρω για την τουρκία και τα καμώματα της , και οτι η ευρώπη καταπίνει όλα ολόκληρα, ακόμα και τα κουκούτσια

αμαν πια  ... να τα βλέπουμε όλα, και οχι οτι θέλουμε - τα σύκα σύκα και τη σκάφη σκάφη

If you see the need to elaborate on the ramblings of some SYRIZA whore goblin then by all means. Do so. I got better things to do.

Guest eyoismos

είπε κανείς να επεξεργαστείς τίποτα ;  το πλήρες άρθρο ζητήσαμε. τι πιό απλό

to οτι αρνιέσαι να μας δώσεις ολόκληρο το άρθρο δίνει το δικαίωμα στον καθένα να υποψιάζεται οτι κατι προσπαθείς να κρύψεις ή έχεις κάποια αντζέντα.

για ομολόγησε πιό απο τα δύο ....

Ηρεμααααα.....

Δεν υπαρχει λογος να ασχολειται κανεις με τους πολιτικους καμμια παραταξης στην Ελλαδα. Ο ενας χειροτερος απο τον αλλο. Οταν πεσει ο Συριζα θα μας κυβερνουν μετα τυποι σαν τον Λυκουδη ο οποιος ειπε τα παρακατω στη Βουλη

https://www.youtube.com/watch?v=pdfBoZn_ryY

Guest eyoismos

Υπηρέτρια σου είμαι βρε μαλακα;

Ψάξε και θα το βρεις.

1) είπε ο γάϊδαρος τον πετεινό κεφάλα

2) πρεπει να είσαι πολύ ηλίθιος αν νομίζεις οτι δεν το εξέτασα ήδη. και  επειδή διάβασε αρκετά, το έκανα θέμα .... ας το πούμε αλλοιώς ... ψάρευα για αντιδράσεις ... δεν είπα τίποτα για τα υπόλοιπα σχόλια που βασικά δεν τα αμφιβάλλω, απλώς έχω αμφιβολίες με την ανάλυση γιατί έχουν βαση τις προκαταλήψεις σου

3) αντέδρασες περίπου όπως υπολόγιζα ,... σαν να 'σουνα νυφίτσα που πιάστηκε στο κοτέτσι, και άρχισε να σφυρίζει επιπόλαια και να κάνει την πάπια

4) το ότι αρνιώσουνα να μας δώσεις ολοκληρο άρθρο, παρ' όλες τις παροτρύνσεις,  μόνο ένα συμπέρασμα υπάρχει, και έιναι μέσα στο βιβλίο όλων των φασιστοκουμουνοαναρχικών μεθόδων παραπληροφόρης

5) η συμπεριφορά και αντίδραση σου, μου  θυμίζει ακριβώς αυτό που πολλάκις έχεις κατηγορήσει τους έλληνες εν έλλαδα .... κουτοπόνηρος, ... και φυσικά δεν τα μασάμε πιά

Guest eyoismos

Ηρεμααααα.....

Δεν υπαρχει λογος να ασχολειται κανεις με τους πολιτικους καμμια παραταξης στην Ελλαδα. Ο ενας χειροτερος απο τον αλλο. Οταν πεσει ο Συριζα θα μας κυβερνουν μετα τυποι σαν τον Λυκουδη ο οποιος ειπε τα παρακατω στη Βουλη

αν νομίζεις οτι ποτέ εγώ υπολογίζω τι λένε όλοι οι πολιτικάντορες, ειδικά των ακραίων πολιτικών πεποιθήσεων είσαι πολύ γελασμένος.

δεν κατάλαβες μου φαίνεται. και επαναλαμβάνω ...ο άιαντας συνέχεια συμπεριφέρεται σαν μονοεπίπεδη γραμμή σε ένα κόσμο τετραδιαστατης "αλήθειας"

πέφτει στην ιδιάιτερη περίπτωση του σκεπτικού "αν δεν είσια μαζί μας, είσαι ενάντια μας" και όλος ο κόσμος που πιάνει κουβέντα μαζι , αυτή την αντιμετώπηση συζήτησης έχει. Οπως ξέρουν αυτοί που έχουν λίγο νουνού στον εγκέφαλο, τέτοιους τρόπους σκέψεις απλως ένα ψεύτικο δίλημμα,  μια άτυπη πλάνη.

δηλαδή θά έκανε καλή παρέα και με τους δύο αυτούς τύπους

uil-duce_ill-douche.jpg

τόση μονοφθαλμική νοοτροπία έχει, που βγάζει συμπεράσματα θεότρελλα όπως έχιε δείξει συνέχεια,ότι δήθεν είμαι συριζαίος, επειδή ακριβώς "δεν είμαι μαζι του" => "είμαι ενάντια του"  ... και καθόλου καν υπολόγιζει σε άλλα συνάρια και σκεπτικό που φυσικά αρνιεται καν να πάρει υπ' όψη.

- ωραίος επιστημονας!!!  ... πάιρνει μιά προκατειλημμένη απόφαση για οτιδήποτε , και κάνει το πάν να το αποδείξει, και ας υπάχουν όλες οι ενδέιξεις που διαφωνούν με τις κοσμοθεωρίες του

και ρωτώ ... διάβασες καθόλου αρθρα που αναφέρεται σε αυτό που μας έβαλε σε απομόνωση ο αίαντας ; αν πάρουμε ολόκληρο το άρθρο, η ερμηνεία η "μετάφραση" που έβγαλε , έχει καθόλου βάση ; αμφιβάλλω

και σημειώνω  εδώ ... δεν είπα  τίποτα για υποστήρηξης συριζας

(εκτος απο την αρχη, που τους έδωσα 100 μέρες ..για να δούμε ...  και πολλές φορές συμφωνω μαζι του , αν και η διατύπωση του είναι ...ε! ... ας πούμε ακραία)

.. και όποιος νομίζει αυτό ... παντελώς ηλίθιος, και μυαλό κουρκούτη

Επισκέπτης

I guess you can't Google an article right? Perhaps you should uninstall the SYRIZANEL 1.0 Plugin from your browser. May help you to get to the "Whole Story".

I wonder? 

Did you get the "Whole Story" before you came to the conclusion that "The Europeans are Beating us Up" as you claimed a few posts back?

Did you consider that our isolation within Europe could be related to our attitudes?

Or are you one of those who blame all our woes on those haters in Europe, and mainly in Germany?

I'm sure you reached your conclusions after you got "The Whole Story".

Dumbass.

Guest eyoismos

I guess you can't Google an article right? Perhaps you should uninstall the SYRIZANEL 1.0 Plugin from your browser. May help you to get to the "Whole Story".

i rest my case:  monophalmic tunnel vision flat-linner in a quad-dimensional world of reality. and because i dont have a permanent barrage  of fire against syriza like a menopausal bitch on heat, therefore i have a surizanel plugin. ... if that isnt proof you need some serious retalin treatment, with some prozac thrown in , i reckon nothing will save you getting your head out of your ass

I wonder? 

Did you get the "Whole Story" before you came to the conclusion that "The Europeans are Beating us Up" as you claimed a few posts back?

what part of

did you not understand? but then we already know you have a reading disability. thus confusing a proverb about a powerless animal being lead to sacrifical slaughter  now being equated to "europeans beating us up".. oh wait ..we forgot. .... flat-tiner thinking ...sorry ...my bad

Did you consider that our isolation within Europe could be related to our attitudes?

oh? you mean like our previous governments attitudes who where given loans and more loans and even more loans with such abandonment? at a price !!! that we where forced to buy armaments from germany at inflated prices in comparison to the rest of the buyers ? that we where blocked from alternatives from lets say france or the states, and yes even russia? or even maybe loans to protect THEIR borders instead of paying like they are doing now with turkey....and so much more .. those attitudes? sorry buddy, but europe has to shoulder her blame as well for the mess we are in, INCLUDING bringing the likes of syriza into government. INCLUDING the problem of mass "invasion" of alleged migrant forces, illegal or illegal. INCLUDING the rage of terrorism that europe is now experiencing. ie. paying for the sins of the past ... but nooooo ... your problem is with syriza and anybody who doesnt exclusively vitriolicly attack them ... like they are any different than our previous geniuses..... remind me again how much of the votes did they get? remind me again how they got from nobodys to being in power in no time flat? oh yeah... thats right .... the "green boy wonders of the rising sun" skipped camps to come up in a different form ....  thats right ... the same arseholes that started and perpetuated the mess we find ourselves in now, but "better". you know the ones .... the ones that took kick-backs from europe.... like ... oh i dont know .... germany who actually had a tax law then , that allowed corruptive practices as legitimate business expenses ... or do we even mention the wonderful and ethical business dealing of the german industry as a whole, which has been busted time and time again, to he point the speigel in an english edition report made a serious case of it as detrimental to german reputation as "honest brokers" which is a joke in itself  (the list goes on .... on all fronts ...so spare us the Hydes park type speeches, cause they no longer wash)

Or are you one of those who blame all our woes on those haters in Europe, and mainly in Germany?

obviously you are a complete tool in your thinking .... AGAIN, what part of the below did you not understand

οχι ότι η ελλάδα ειναι αθώο πρόβατο .. κάθε άλλο ... Δεν είναι άμοιρη εξίσου ευθυνών

I'm sure you reached your conclusions after you got "The Whole Story".

thats the difference... that  i actually TRY to get a broader story. You dont even bother to hear anything beyond your preconceived notions induced by regular use of texan peyote.Pretty much like a rabid pit bull who has sunk his teeth into a victim and developed all the lockjaw symptoms

Dumbass.

obviously. because i have to tolerate this ottoman/anatolian/pontian/"i am confused what the fuck i am" ant-hellene dip-shit who refuses to listen to alternatives to his fascist/communist/anarchist playbook directives

bottom line .... you need help .... with some vaseline ..... to get your thick skull out of the confinements of your sphincter-choked ass and see the world from other perspectives

malaka

Guest eyoismos

εν τω μεταξύ ....

Το βελγικό μέσο ενημέρωσης αναφέρει πως ένας φρουρός ασφαλείας στον πυρηνικό σταθμό σκοτώθηκε, ενώ ακόμη σημειώνεται πως η κάρτα εισόδου του είχε κλαπεί.
Το περιστατικό έγινε το βράδυ της Πέμπτης στην περιφέρεια του Σαρλερουά. Ένας φρουρός ασφαλείας πυροβολήθηκε νωρίς το απόγευμα, με το δημοσίευμα να αναφέρει πως η κάρτα ασφαλείας που κλάπηκε του έδινε πρόσβαση στις πυρηνικές εγκαταστάσεις! Άμεσα ελήφθησαν τα απαραίτητα μέτρα για την απενεργοποίηση της συγκεκριμένης κάρτας εισόδου, με τα ερωτήματα για τα κίνητρα της δολοφονίας να είναι αμέτρητα

Τρέμει η Ευρώπη τους Τζιχαντιστές!

(περιμένω το γνωστό μουνόπανο να κατηγορίσει την ελλαδα και γι' αυτό)

Guest eyoismos

in the mean time ,,, the vultures are circling over their victims desperate to gt into the action

MONTREAL — An unbrotherly brawl broke out at Pierre Elliot Trudeau Airport this afternoon as two religious groups punched, elbowed, and hair-pulled each other trying to get a minute of a refugee family’s time.

And the new Canadian family was startled and confused.

“I saw one woman pull a man to the ground by his nostrils,” the family’s 31-year-old mother of two told the Gazette.

“And two young men were beating another man on the head with their books,” said the wide-eyed woman.

“At first we thought all the shoving and wrestling on the floor was some form of welcome we are not familiar with. We thought we should clap to show our thanks.”

“But some people had bleeding noses and one woman was swinging a cane and hitting everyone in the legs.”

“I did not read this about Canadians in any of the information.”

Montreal Police Service (Service de police de la Ville de Montréal) officers told the Gazette that 7 people were treated at the scene for minor injuries. Paramedics said that one man had a handful of teeth knocked out by a flung copy of The Book of Mormon and a woman was treated for dizziness after being struck on the head by a briefcase full of Watchtower magazines.

“It appears that a group of young Mormon missionaries sprinted up to the international arrivals gate and found that a group of Jehovah’s Witnesses had already claimed the best spots for converting refugees…sorry, the best greeting areas,” said Staff Sergeant Sanju Singh.

“Words were exchanged followed by some shoving and jostling before all hell…several fights broke out.”

The young refugee family reportedly shielded their children’s ears from “rude swear words” shouted by both groups before the father, mother, and two daughters were whisked away from the fighting by volunteers.

Singh said charges are pending against four Mormons and two Jehovah’s Witnesses, including one found in possession of marijuana.

“I’ve never seen church people duke it out before,” bystander Guy Nault told CTV.

“I’d a bet on all those young Mormon guys but man they got their wholesome butts handed to them by those old Jehovahs. Hilarious.”

“That refugee family must be thinking, man, these Canadians are some kinda strange people.”

if it wasnt so tragic , i would be pissing myself laughing

not that its any better in greece

Μέσα στο δράμα και τις κακουχίες που βιώνουν οι περισσότεροι από 4.800 πρόσφυγες στο λιμάνι του Πειραιά έχουν να αντιμετωπίσουν και ανθρώπους που προσπαθούν να τους προσηλυτίσουν.

Πρόκειται συγκεκριμένα για Μάρτυρες του Ιεχωβά, οι οποίοι πλησιάζουν οικογένειες προσφύγων και προσπαθούν να τους προσηλυτίσου

Μάλιστα, έχουν μαζί τους και έγγραφα και βιβλία με εικόνες του Ιησού Χριστού και μάλιστα γραμμένα στα αραβικά, έτσι ώστε να μπορούν να το διαβάσουν και οι πρόσφυγες

Guest eyoismos

λίγα νέα απο την σύμμαχο της γερμανίας που ακριβοπληρωνεται για την βοήθεια τους στην καταπολέμηση των όρδων προσφύγων

Ο τούρκος πρόεδρος Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν ενοχλήθηκε σήμερα από την παρουσία την Παρασκευή ξένων διπλωματών στη δίκη δύο δημοσιογράφων που κατηγορούνται για κατασκοπία και πραξικόπημα.

"Ποιοι είστε; Τι κάνετε εκεί;", ρώτησε φανερά ενοχλημένος ο Ερντογάν, σε τηλεοπτική ομιλία στην Κωνσταντινούπολη, κατηγορώντας τους εν λόγω διπλωμάτες για απόπειρα "επίδειξης δύναμης".

"Εδώ δεν είναι χώρα σας, εδώ είναι Τουρκία", πρόσθεσε, σημειώνοντας πως έχουν την δυνατότητα να ενεργήσουν στο πλαίσιο των προξενείων τους. "Αλλού χρειάζεται άδεια", συμπλήρωσε.

Περίπου 200 άτομα - συνάδελφοι, βουλευτές της αντιπολίτευσης και απλοί πολίτες - συνόδευσαν χθες τον Τζαν Ντουντάρ, διευθυντή της εφημερίδας Cumhuriyet, και τον Ερντέμ Γκιουλ, επικεφαλής του γραφείου της εφημερίδας στην Άγκυρα, στο δικαστικό μέγαρο στην Κωνσταντινούπολη. Αρκετοί ευρωπαίοι διπλωμάτες, μεταξύ των οποίων η γενική πρόξενος της Γαλλίας και ο πρέσβης της Γερμανίας στην Άγκυρα, παραβρέθηκαν στην συνεδρίαση.

Οι δύο δημοσιογράφοι δημοσίευσαν τον Ιανουάριο του 2014 ένα μεγάλο άρθρο, συνοδευόμενο από φωτογραφίες και ένα βίντεο, για την κατάσχεση φορτηγών των τουρκικών υπηρεσιών πληροφοριών (MIT), γεμάτων όπλα που προορίζονταν για τους Σύρους ισλαμιστές αντάρτες.

Το άρθρο αυτό προκάλεσε την οργή του Ερντογάν, ο οποίος δεσμεύτηκε πως "εκείνος που δημοσίευσε αυτή την πληροφορία θα πληρώσει βαρύ τίμημα, δεν θα τον αφήσω έτσι".

Λίγο μετά την έναρξη της συνεδρίασης χθες, το δικαστήριο αποφάσισε, μετά από αίτημα του εισαγγελέα, να συνεχιστεί η δίκη κεκλεισμένων των θυρών για λόγους "εθνικής ασφάλειας", προκαλώντας την οργή του κοινού. Η άρνηση πολλών βουλευτών της αντιπολίτευσης να αποχωρήσουν από την αίθουσα ανάγκασε τον πρόεδρο του δικαστηρίου να αναβάλει τη δίκη για την 1η Απριλίου.

1η απριλιου ; βρε κατι μου υπενθυμίζει αυτή η ημέρα.... κάτι μου θυμίζει ...αλλά τι ; :unsure:

Yesterday there was a suicide bombing in Iraq killing 29 people. Even though mentioned in the news, very few people took notice of it.

http://www.bbc.com/news/world-middle-east-35901358

As westerners, do we only care of what happens in Europe and North America and we ignore the rest of the world? I was talking about this today with a friend who's originally from France.

He agreed that this is mostly true. We are shocked by terrorist events happening in Europe or North America but we don't really show as much concern for terrorist acts happening in MiddleEast or Africa. Is this mostly because most westerners feel a sense of kinship with each other or are there other reasons behind it?

I think that the sense of kinship is an important factor. Here in Canada I work or associate with people from all over the world all the time. Whenever I find myself in a group where there are people from all over the world, and some Europeans among them, it's almost natural that within a few minutes all Europeans sniff each other out and they hang out together. No matter if this people come from different European cultures, French, German, Italian, Romanian, Ukrainian, they all seem to find common ground in the fact that we're all European.

On the other hand, a suicide bombing in a "peaceful" location like Paris or Brussels is a much more shocking event than a suicide bombing in a war-torn and "dangerous" area of the world as Iraq or Afghanistan. It's possible that in our mind it's "natural" for a bomb to go off in Iraq, but "devastating" if it goes off in Paris or Berlin.

Guest FriendofGreece

Yes, it is true that Westerners only care about what happens in Europe and North America. And when you mentioned Middle East or Africa, you did not mention Asia and India where probably 2/3 of the world population live.

In addition to not caring, but there are double standards. When, as an example, China said that there were terrorist acts in Xinjiang by Muslim Uighurs separatists (supported by Turkey as Uighers are Turkic), where the Uighurs were hatching innocent Chinese to death, and were bombing them, Western media reported them as little knife incidents or attacks. There is always more sympathy towards terrorist acts in India.

As another example, although not a terrorist act but in terms of awareness of anything that is non-European or non-American, but was a huge event, take the Sichuan earthquake in 2008. How many Westerners even heard and discussed about it?

https://en.wikipedia.org/wiki/2008_Sichuan_earthquake

"Official figures (as of July 21, 2008 12:00 CST) stated that 69,197 were confirmed dead, including 68,636 in Sichuan province, and 374,176 injured, with 18,222 listed as missing.[9]The earthquake left about 4.8 million people homeless,[18] though the number could be as high as 11 million.[19] Approximately 15 million people lived in the affected area. It was the deadliest earthquake to hit China since the 1976 Tangshan earthquake, which killed at least 240,000 people, and the strongest in the country since the 1950 Chayu earthquake, which registered at 8.5 on the Richter magnitude scale.[20] It is the 21st deadliest earthquake of all time."

Food for thought really.

And of course, we presently talk a lot about Syria because of the migrants' invasion of the EU, otherwise who would pay this much attention? 

Επισκέπτης
Τι μου λες τώρα; Ότι δεν κατάφερες να εντοπίσεις της δηλώσεις που έκανε η Γεροβασίλη για να μάθεις "Όλη την Αλήθεια";

Η μήπως, όπως κάνεις πάντα, ασχολείσαι με τα "Κίνητρα" μου αντί να ασχολείσαι με τα κίνητρα αυτών που κυβερνούν την χώρα. Λες και εγώ είμαι Κυβέρνηση.

Τα κίνητρα και τα λάθη των κυβερνώντων δεν σε απασχολούν. Με το δικό σου, το πούστικο, το κουτοπόνηρο, το Ελλαδίτικο το μυαλό αυτά είναι μη αμφισβητούμενα. Όλα είναι σε εντέλεια στο Ελλαδιστάν. Φταίνε η Εχθροί στην Γερμανία, Ολλανδία, και εγώ προφανώς.

Όταν έλεγα ότι τα σύνορα θα κλείσουν εξαιτίας της απραξίας και ανικανότητας της Ελληνικής κυβέρνησης εσύ ζητούσες "πηγές" για να μάθεις "Όλη την Αλήθεια". Τώρα που τα σύνορα κλείσανε σου φταίει η κακιά των Αυστριακών, Γερμανών, Μακεδόνων και ούτω καθεξής.

Θα κάνω λοιπόν άλλη μια πρόγνωση:
Η ροές θα συνεχιστούν. Τα σύνορα θα παραμείνουν κλειστά. Και μέσα στο καλοκαίρι η Ελλάδα θα γίνει ζούγκλα. Άντε τώρα ψάξε για πήγες, για να μάθεις όλη την αλήθεια. Και μην ξεχάσεις να διασκεδάσεις τα κίνητρα τα δικά μου. Έτσι θα το αποτραπεί το κακό.

Guest FriendofGreece

Will the EU survive?

http://www.theglobeandmail.com/news/world/between-terror-migration-and-the-economy-is-europe-about-to-collapseafter-brussels-the-eu-faces-questions-about-whether-its-about-to-collapse/article29397884/

On the other hand:

"Refugees and integration

None of the 10 men involved in the Paris attacks – nor any of the three known at this point to have participated in the Brussels bombings – was a refugee. Like the three, in January, 2015, who attacked the Charlie Hebdo satirical newspaper and a kosher deli in Paris, all were born and bred in European societies."

And on the Greek front:

http://www.abc.net.au/news/2016-03-27/greece-begins-evacuating-idomeni-border-camp-as-arrivals-slow/7278052

"A dozen more buses were waiting for refugees reluctant to leave the border, which had been shut down since earlier this month.

"People who have no hope or have no money, maybe they will go. But I have hope, maybe something better will happen tomorrow, maybe today," said 40-year-old Fatema Ahmed from Iraq, who has a 13-year-old son in Germany and three daughters with her in the camp.

She said she would consider leaving the squalid Idomeni camp, where people are sheltering even on railway tracks, if the Greek government decides to give every family "a simple house".

Those persuaded to board the first buses were mainly parents with children who can no longer tolerate the difficult conditions."

Επισκέπτης

Will the EU survive?

The EU will survive. No question about it. The Europeans acknowledged the problem and they have the means, and the decisivness, to act on it. The hunt is on and muslim minorities in Europe will feel the heat no doubt. Unfortunately Greece is increasingly seen as part of the problem in Europe, and, for the greater part, justifiably so. The Europeans have decided to quarantine Greece. The fences in Macedonia, the Italian-Albanian joint border patrols at the Greek border and the preparations for the construction of a fence along the Greek Bulgarian border are indications for this.

The EU deal with Turkey reduced the refugee crisis to a bilateral Greek-Turkish problem and has empowered Turkey. We now have Turkish Immigration agents setting up shop on the Greek Islands to handle the return of refugees to Turkey and the EU funds the whole operation while keeping Greece under lockdown. The Greek Government handed part of its sovereignity over the Islands in the East Aegean to Turkey. Needless to say that this will end bad for Greece.

But hey, what did you expect?

The Greek Government refused, and still refuses, to acknowledge the problem. Go through the statements of Greek Government oficials, you'll find much in terms of "Humanitarian" sound bites but close to nothing on the threat this situation poses on the existence of the Greek state. They refuse to see the threat, didn't come up with any proposals of their own and did nothing to secure the border thinking that once the refugees cross north into Macedonia they are somebody elses problem. Well, now the border is shut and it is our problem. Europe got tired of our shit. Greece has become the ugly zitt onEurope's ass so she has been handed over to the Neo-Ottoman empire. That's where the dynamic of the developments is leading. 

Greece's borders to Europe are fenced and patrolled while her borders to Turkey remain open and Turkish government agencies operate in Greece. We are oficialy part of the Ottoman Empire again. But hey its all good. Lets wait for the "Whole Truth" to emerge before we do something. At that point we wont be able to do anything anyways so we can continue to sit on our asses and bemoan the evils of the world. And don't you dare blame Alexi and Greek idiocy for this debacle.

Guest eyoismos

Τι μου λες τώρα; Ότι δεν κατάφερες να εντοπίσεις της δηλώσεις που έκανε η Γεροβασίλη για να μάθεις "Όλη την Αλήθεια";
μα τί ηλίθιος που είσαι λοιπόν. παρ όλο που σου ανέφερα γιατι το έκανα θέμα, αλλά εσυ εκεί, σα τον πιτσιρικά με την παιδική του τρομπέτα

Η μήπως, όπως κάνεις πάντα, ασχολείσαι με τα "Κίνητρα" μου αντί να ασχολείσαι με τα κίνητρα αυτών που κυβερνούν την χώρα. Λες και εγώ είμαι Κυβέρνηση.

και φυσικά δεν ασχολείσαι καθόλουν με τα τα κίνητρα των ευρωπαίων, αυτοί που κρατάνε τα σχοινάκια της μαριονέττας που λέγεται ελλάδα. α! ξέχασα, η ελλάδα είναι ανεξάρτητη χώρα. κούνια που σε κούναγε, λεω εγώ

Τα κίνητρα και τα λάθη των κυβερνώντων δεν σε απασχολούν. Με το δικό σου, το πούστικο, το κουτοπόνηρο, το Ελλαδίτικο το μυαλό αυτά είναι μη αμφισβητούμενα. Όλα είναι σε εντέλεια στο Ελλαδιστάν. Φταίνε η Εχθροί στην Γερμανία, Ολλανδία, και εγώ προφανώς.

και φυσικά συνεχίζει το μωρό με την τρομπέτα του, ειδικά με to τελευταίο οτι φταίνε οι εχθροι και όλα τα προηγούμενα που  λέχθηκαν παντελώς αγνόηση

πραγματι μου θυμίζεις κατι "δημοκρατικά" πασοκόμουτρα σε άλλο φόρουμ που με βγάλαν φασιστονεοδημοκράτη επειδή τους φανέρωνα όλα τα αμαρτήματα αυτών που ασπάζαν σε θεούς ενω συγχρόνως δεν αρνιομουνα τα αμαρτήματα της άλλης παραταξης, και όχι μόνο, αλλά επιβεβάιωνα και απο πάνω. αλλα νααα!!!! μονο βλέπανε αυτα που θέλανε και άρνηση σε οτιδήποτε  άλλο .... ΑΚΡΙΒΩΣ σαν εσενα, αλλά απο την άλλη όψη του νομίσματος

ξέρω ξέρω ... η τυπική αντίδραση σου ίσως θα είναι κατι για πνέυμα αντιλογίας .... όπως ακριβώς οι ηλίθιοι πασόκες. που να χωρέσει στο νου τους, και νου σου, οτι ψαχνω "ισορροπία" στα σχόλια. αλλα είπε , .... φαστιστοκουμουνοναρχικό μυαλό βασει βιβλιου συμπεριφοράς τους

Όταν έλεγα ότι τα σύνορα θα κλείσουν εξαιτίας της απραξίας και ανικανότητας της Ελληνικής κυβέρνησης εσύ ζητούσες "πηγές" για να μάθεις "Όλη την Αλήθεια". Τώρα που τα σύνορα κλείσανε σου φταίει η κακιά των Αυστριακών, Γερμανών, Μακεδόνων και ούτω καθεξής.

είπα τίποτα για την κακία των αναφερομενων ; όχι βέβαια . αλλά παραπληροφορηση ως συνήθως βάσει του βιβλιου που ανέφερε. αληθεια μια και μιλάμε για απραξία (μέχρι ύστατης στιγμής) ... 800,000+ μηκαν στην ευρώπη πριν βγάλουν το δάκτυλο απο τον κώλο τους, και ελλάδα εχει μεινει με κατι σα 40,000. το αν η ελλάδα "έπραξε" (εδώ γελάμε)  για να πέσει η αφόρτητη πίεση (πράγμα πολύ αμφίβολο διότι η παρούσα κυβέρνηση εχει αποδείξει ότι δεν έχει ικονότητα να γλέιψει γραμματόσημα, και κάτι μαλακες τους "παρασημοφορούν" αυτό σαν ικανοτητα στρατηγικής - απλως νομίζω οτι εγινε οτι εγινε οτι εγινε απο γενικά φυσικούς λόγους απο την πιεση, ενώ συχρόνως η απραξία, ίσως, της παρούσας κυβέρνησης λόγω ανικανοτης βοήθησε και λίγο) ... πολύ  συζητιέται

και ερώτηση πραμένει ... τί έκανε η ευρώπη γι να σταματήσει τον πόλεμο στη συρία, και ξέκίνησε το κακό ; το μουνόπανο ισχυρίζεται οτι η ελλάδα φταίει για όλα, εσυ όμως ; α ναι , ξέχασα, κοιτάς απλώς το συμπτωμα και το πιλιλίζεις μεχρι αηδίας, και στα αρχίδια του η αιτία ή αιτίες

Θα κάνω λοιπόν άλλη μια πρόγνωση:

Η ροές θα συνεχιστούν. Τα σύνορα θα παραμείνουν κλειστά. Και μέσα στο καλοκαίρι η Ελλάδα θα γίνει ζούγκλα. Άντε τώρα ψάξε για πήγες, για να μάθεις όλη την αλήθεια. Και μην ξεχάσεις να διασκεδάσεις τα κίνητρα τα δικά μου. Έτσι θα το αποτραπεί το κακό.

τα κίνητρα σου γνωστά .. για όλα φταίει η συριζα, και αμώλα επιθέσεις ...όπως είπαμε , βάρα ξεγυριστά στα συμπτώματα  και στα παπάρια σου οι αιτίες ....αιτίες σαν ... δεν ξέρω ..γιατί μπήκε η συριζα σαν κυβέρνηση .... ξέρεις ... from zero to hero. και μιλάμε σε αυτό το σημείο για ελλάδα. δεν καν αναφερουμε στους ευρωπαίους, γιατί μάλλιασε η γλώσσα μου - κοίτα στα προηγούμενα. ξέχασα όμως διαβάζεις ότι θέλεις να διαβάζεις, αν βέβαι ξέρεις να διαβάζεις, απομωνώνεις μια παράγραφο και την σφυρίζεις σαν σουπιά, και αγνοείς το υπόλοιπό, ή ακόμα και το ολόκληρο

όσο για τις ρόες , απ´ ότι διαβάζω περιορίστηκαν πολύ , ,αλλά το καλοκάιρι έρχεται ...και όπως εχω πέι επαναλημένως, κάνενας απο δαύτους θέλουν να μείνουν ελλάδα. θα μαζευτουν στα βόρεια σύνορα. και η δικία μου πρόγνωση .... θυμάσαι τι είπα για χύτρα ταχύτητος σε παλιότερο ποστ. το τι συζητίεται αν η εκτίναξη θα είναι προς τα έξω ή προς τα μέσα

Guest eyoismos

όσο για το άλλο ποστ σου .... αν και έχεις δικαιο σε αρκετά σημεία, γενικά συνεχίζεις να παίζεις με την παιδική σου τρομπέτα μέσα σε ένα παροξυσμό παραφροσύνης .... ειδικά με εκείνο το "And don't you dare blame Alexi and Greek idiocy for this debacle." που αποδεικνύει ένα πράγμα, ... ή είσαι ενας παντελώς ηλίθιος παρωπιδοφόρος ,,,, ή την παίζεις αβέρτα με την κυρά Παλαμίδαινα και τις 5 κόρες της

σταμάτα με τα νταραβέρια με τους "φαρμακοποιούς" και φύγε  απο τον ουρανό που σε έχουν στείλει, και κατέβα στην γή να μπορέσεις να συζητάς με τους υπόλοιπους λογικούς θνητούς,

γαμώ το στανιό μου, γαμώ .... αναρωτιέμαι πότε θα ξυπνήσεις και δείς οτι υπαρχουν παρα πολύ λόγοι για αυτό που γινεται στην ελλάδα, και γενικά στην ευρώπη

Guest FriendofGreece

The Greek government is one thing. Governments come and go. What do the Greeks and the diaspora do? The Turks have been flying planes over Greece for years, now they are on Greek soil.

The Turks are coming to the EU too. It will be a very cosy neo-Ottoman empire.

http://www.counterpunch.org/2016/03/03/europes-slow-motion-debacle/

ΒΟΗΘΕΙΣΤΕ ΤΟ HELLENISM.NET!

Εάν σας ενδιαφέρει να γίνετε ενεργό μέλος του Hellenism.Net σαν moderator στο forum, ή αν σας ενδιαφέρει να γράφετε άρθρα/κείμενα στους λογαριασμούς Facebook, Twitter και Google+ του Hellenism.Net, ή αν ασχολείστε με προγραμματισμό ιστοσελίδων, τότε επικοινωνήστε μαζί μας!

Χρειαζόμαστε εθελοντές για να κρατησουμε το  Hellenism.Net ζωντανό!

Follow us

Hellenism.Net Facebook Feed