Πήγαινε στο περιεχόμενο
Guest eyoismos

Volkswagen scandal

Recommended Posts

Επισκέπτης

eyo:

 

δυό φανατικοί λάρτες της Άριας φυλής - τι έκπληξη - αλληλομασάνε τις μουνότριχες της "άλλης" και κάνουν τα πάντα να κατασπαράξουν την ελλάδα ...σε οποιοδήποτε θέμα και ας προκύψει . τόσο μάλιστα που συνέχεις ψηφίζει ο ένας τον άλλον "γουστάρω"

who said anything about the Aryan race here? Where do you get that shit from?

So how does a Greek Lover like yourself describe Greece?

 

Clean?

Well organized?

Productive?

Progresive?

 

Just wondering!

Share this post


Link to post
Δημοσίευση σε άλλες σελίδες
Επισκέπτης

If you hate Greece so much I'm sure your mom could easily visit you in Texas instead. Come on now, you know full well that deep inside you love Greece, that's why you're going back. ;)

 

...and no, I'm not dense.

Yes you are if you can not understand that it may be difficult for a 76 year old woman with health issues to travel half way around the globe.

Share this post


Link to post
Δημοσίευση σε άλλες σελίδες

Let's please get back in topic. We're talking about the VW scandal in this post. Moving forward all irrelevant posts will be deleted from here.

 

Interesting article about how all this affects the car dealers selling VW vehicles.

 

 

Lost in the flurry of corporate malfeasance and consumer outrage over the Volkswagen emissions cheating scandal is another victim -- the Volkswagen dealer.

 

Neither employed by Volkswagen nor legally liable for the auto manufacturer's misdeeds, VW dealers find themselves caught in the middle. The product they sell is tainted, and the consumers they serve are furious, while the world waits to learn what the car company will do to resolve the problem.

 

"Our dealers don’t manufacture Volkswagens, they sell them,” said Brian Maas, president of the California New Car Dealers Assn., which represents 50 VW dealers across the state. “They have worked hard to build their brand and customer loyalty but have been harmed by the dishonesty of their own business partner, VW."

 

http://www.latimes.com/business/autos/la-fi-hy-volkswagen-dealers-emissions-scandal-20150928-story.html

Share this post


Link to post
Δημοσίευση σε άλλες σελίδες
Guest eyoismos

concerning the car dealers and all that .....

 

there is a reason why i got the hell out of the corporate world , where loyalty means jack shit when the shit hits the fan, and i am talking about the reciprocation of that same loyalty by the head honchos when the chips are down

Share this post


Link to post
Δημοσίευση σε άλλες σελίδες
Guest eyoismos

and somehow to reconfirm my point ....

 

 

Olaf Lies, a Volkswagen board member and economy minister of Lower Saxony has told Newsnight some staff acted criminally over emission cheat tests.

He said the people who allowed the deception to happen or who installed the software that allowed certain models to give false emissions readings must take personal responsibility.

He also said the board only found out about the problems at the last meeting.

About 11 million diesel engine cars are affected by the problem.

Mr Lies told the BBC: "Those people who allowed this to happen, or who made the decision to install this software - they acted criminally. They must take personal responsibility."

He said: "We only found out about the problems in the last board meeting, shortly before the media did. I want to be quite open. So we need to find out why the board wasn't informed earlier about the problems when they were known about over a year ago in the United States."

 

if that doesnt scream bullshit on toast with oregano, i dont know what does

 

special note: the very surname of the board member in question, says it all

 

full article: => http://www.bbc.com/news/business-34397426

Share this post


Link to post
Δημοσίευση σε άλλες σελίδες
Guest eyoismos

Σκάνδαλο Volkswagen: Εκατομμύρια ανακλήσεις σε Βρετανία, Νορβηγια, Γαλλία

 

 

Δεν έχει τέλος ο εφιάλτης για την Volkswagen αφού η μια χώρα μετά την άλλη, τόσο στην Ευρώπη όσο και σε άλλες ηπείρους ανακοινώνουν ότι το πειραγμένο λογισμικό έχει εγκατασταθεί και εκεί.

 

Η θυγατρική της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας Volkswagen στη Βρετανία ανακοίνωσε σήμερα ότι περίπου 1,2 εκατομμύρια οχήματα στη χώρα φέρουν το λογισμικό που επιτρέπει την εξαπάτηση των ελέγχων για την εκπομπή ρύπων.

 

Η Volkswagen θα ενημερώσει σύντομα τους Βρετανούς πελάτες της να πάνε τα αυτοκίνητά τους για επισκευή.

Πιο συγκεκριμένα πρόκειται για 508.276 αυτοκίνητα Volkswagen, 393.450 Audi, 76.773 Seat, 131.569 Skoda, όπως και 79.838 επαγγελματικά οχήματα Volkswagen, διευκρινίζει η βρετανική θυγατρική της Volkswagen στη σχετική ανακοίνωσή της, στην οποία δεσμεύεται να διορθώσει γρήγορα την κατάσταση.

 

Νωρίτερα σήμερα και η γαλλική θυγατρική της Volkswagen ανακοίνωσε ότι περί το ένα εκατομμύριο αυτοκίνητα με κινητήρες ντίζελ που έχουν πωληθεί τα τελευταία χρόνια στη Γαλλία είναι εξοπλισμένα με το λογισμικό που επιτρέπει την εξαπάτηση των ελέγχων εκπομπής ρύπων. Πρόκειται για 574.259 μοντέλα της Volkswagen, 189.322 Audi, 66.572 Skoda, 93.388 SEAT και 24.523 επαγγελματικά οχήματα Volkswagen, σύμφωνα με την ανακοίνωση.

 

Παράλληλα η Volkswagen ανακοίνωσε σήμερα ότι ανακαλεί περισσότερα από 147.000 οχήματά της που ήταν εξοπλισμένα με το επίμαχο λογισμικό στη Νορβηγία. Η νορβηγική θυγατρική της εταιρείας διευκρίνισε ότι η ανάκληση αυτή αφορά 77.000 VW, σχεδόν 28.000 Audi, περίπου 20.000 Skoda και περίπου 22.000 επαγγελματικά οχήματα VW. Η εταιρεία διευκρίνισε ότι θα επικοινωνήσει με τους ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων αυτών και θα τους ενημερώσει τι πρέπει να κάνουν.

 

Στη Νότια Κορέα κατατέθηκαν οι πρώτες δύο αγωγές από ιδιοκτήτες αυτοκινήτων της Volkswagen και δεκάδες θα ακολουθήσουν την ερχόμενη εβδομάδα, όπως έγινε γνωστό από δικηγορική εταιρεία στη Σεούλ."Οι πελάτες μας δεν θα είχαν ποτέ αγοράσει Volkswagen, εάν εγνώριζαν τα πραγματικά αποτελέσματα των ελέγχων εκπομπής ρύπων", δήλωσε εκπρόσωπος της Barun Law, ο οποίος θεωρεί ότι η συμπεριφορά της εταιρείας αποτελεί αισχροκέρδεια από ποινικής απόψεως.

 

Αναμένεται ότι οι ενάγοντες θα ζητήσουν την ακύρωση της αγοράς του αυτοκινήτου τους, επιστροφή του τιμήματος, καθώς και την καταβολή αποζημίωσης ανάλογα με την παλαιότητα του οχήματος. Περί τα 59.000 αυτοκίνητα της Volkswagen εξοπλισμένα με το επίμαχο λογισμικό κυκλοφορούν στη Νότια Κορέα. Ο υπουργός Οικονομικών της Γερμανίας Βόλφγκανγκ Σόιμπλε δήλωσε ότι σημαντικές διαρθρωτικές αλλαγές θα εφαρμοσθούν στον όμιλο Volkswagen, έπειτα από το σκάνδαλο Dieselgate.

 

"Στο τέλος, τίποτε δεν θα θυμίζει την παλιά VW", είπε ο Σόιμπλε σε τοπική γερμανική εφημερίδα αρνούμενος ότι το σκάνδαλο απειλεί τη γερμανική οικονομία ή τη Γερμανία ως επενδυτικό προορισμό. "Θα βγούμε ισχυρότεροι από αυτή την κρίση. Διδασκόμαστε από τις κρίσεις", είπε.

Share this post


Link to post
Δημοσίευση σε άλλες σελίδες
Guest PatrickT

How are greek car producers managing emessions? I couldn´t find any greek car producer and would like to know.

 

Beside that i find it ironic, that some greek nazis here gloat about VW but don´t see the wider picture. The only thing that holds greece alive is germany. If germans stops that support, greece will collapse into african standards and propably become a part of turkey. 

 

Now VW is system relevant for germany and too big to fail, so if VW realy starts to shake, our government would bail it out. VW is more important for germany. VW gives millions of germans work. Greece on the other side is worthless for us.

 

The only thing that holds greece alive right now is Merkels softness and irressponsible love for that pathetic 3rd world country. Merkel is already shaking. If Merkel goes, she will take greece down with her, because any right wing politician like Seehofer will crush greece like a foul olive.

Share this post


Link to post
Δημοσίευση σε άλλες σελίδες
Guest eyoismos

i was reading this report on yahoo, titled "VW revs up recall plan, hunts for culprits in pollution scam"

 and naturally my mind immediately went to the same thing ajax suggested earlier on ... and of course first reaction was "hunting for fall guys" more likely

 

but what is more interesting is many of the comments under the said article

 

for example ....

 

This article is ridiculous. I'm an engineer. A big company like VW has advanced documentation control and should be able to pinpoint the engineers that developed every component of this system within 5 minutes. Truth is engineers are not the responsible ones. Engineers were instructed by their bosses that were instructed by top executives trying to cover their butts to develop this system. It's all about money - bypass the laws and we'll get more performance, more fuel economy, and more sales. In other words, it's about money. At the engineering level if sales jump there may be a modest bonus for them - definitely not enough to risk themselves criminally. But top executives stood to make millions. Get your popcorn

 

and ....

 

 

Hopefully Europe will have more fairness than the US. Wall Street created the 2008 economic collapse but were rewarded with TARP money for their behaviour and not one executive went to jail. VW has already done a much better job than Wall Street in cleaning up its act. Most of their base pay and bonuses will be cut entirely for quite some time unlike Wall Street who took the money and got paid major bonuses or used that money to become venture capitalists.

 

and many more, scattered throughout a lot of tribble, thought provoking comments

Share this post


Link to post
Δημοσίευση σε άλλες σελίδες
Guest PatrickT

Lets get real. There is no real issue her but an exonomic attack against germany. Most customers dont care. I own a VW and my next car will be a VW as well. what we have here and why this even is an issue on this board is some bitter old greeks, catched in their own misery and using this topic to feel somehow better.

Share this post


Link to post
Δημοσίευση σε άλλες σελίδες
Guest eyoismos

πω πω πρέζα που πέφτει κάπου στην γερμανία,

βρε Αλίκη - δε μου λες .... μηπως επίσης βλέπεις κανένα σκουλήκι που γίνεται τίμπανο με αυτό που καπνίζει , και ασπρους λαγούς που πέφτουν σε τρύπες ;

Share this post


Link to post
Δημοσίευση σε άλλες σελίδες

Lets get real. There is no real issue her but an exonomic attack against germany. Most customers dont care. I own a VW and my next car will be a VW as well. what we have here and why this even is an issue on this board is some bitter old greeks, catched in their own misery and using this topic to feel somehow better.

 

You probably don't talk to people outside Germany or don't read the news. The Americans and Canadians are pissed for sure. The VW dealerships have already seen huge declines since the scandal surfaced and there's going to be more backlash. This is a PR nightmare for VW and it's well deserved. They cheated, they were caught, and now they're paying for their cheating ways.

 

What remains to be seen is how the rest of their competitors are going to capitalize on this and gain market share while VW will try to pick up their pieces and rebuild trust to their brand.

Share this post


Link to post
Δημοσίευση σε άλλες σελίδες
Guest PatrickT

You probably don't talk to people outside Germany or don't read the news. The Americans and Canadians are pissed for sure. The VW dealerships have already seen huge declines since the scandal surfaced and there's going to be more backlash. This is a PR nightmare for VW and it's well deserved. They cheated, they were caught, and now they're paying for their cheating ways.

 

What remains to be seen is how the rest of their competitors are going to capitalize on this and gain market share while VW will try to pick up their pieces and rebuild trust to their brand.

 

 

The only thing that matters in the end is that VW stands strong and is backed by a powerful nation. While greece...well you know yourself. 

Share this post


Link to post
Δημοσίευση σε άλλες σελίδες

Why do you keep mentioning Greece in every topic you discuss? Are you so obsessed with Greece?  :D

 

This discussion is around the issues VW is facing, and this has absolutely nothing to do with Greece. 

Next time to mention Greece in this topic your post will be deleted.

Share this post


Link to post
Δημοσίευση σε άλλες σελίδες
Guest PatrickT

Why do you keep mentioning Greece in every topic you discuss? Are you so obsessed with Greece?  :D

 

This discussion is around the issues VW is facing, and this has absolutely nothing to do with Greece. 

Next time to mention Greece in this topic your post will be deleted.

 

this shit forum is about greece, isn´t it?

Share this post


Link to post
Δημοσίευση σε άλλες σελίδες
Guest eyoismos

VW scandal widens as France and Italy launch deception inquiries

 

The Volkswagen emissions-testing scandal is deepening, with authorities in France and Italy launching investigations into the embattled German carmaker.

 

Italy’s competition regulator is to investigate whether VW engaged in “improper commercial practices” by promoting its vehicles as meeting emissions standards which it failed to reach without a “defeat device”.

 

The inquiry involves Volkswagen, Audi, Seat and Skoda diesel vehicles sold between 2009 and 2015. VW has suspended the sale of affected vehicles in Italy, and has said it will recall more than 650,000 vehicles in the country.

 

In France, an official from the prosecutor’s office told Reuters that an inquiry had been opened. The French magazine L’Express said this had been launched at the instigation of Pierre Serne, vice-president of the region Île-de-France responsible for transport.

 

http://www.theguardian.com/business/2015/oct/02/vw-scandal-french-authorities-launch-deception-inquiry

Share this post


Link to post
Δημοσίευση σε άλλες σελίδες
Guest eyoismos

Volkswagen scandal: Britons face extra £50 bill after recall

 

Owners of Volkswagen, Skoda, Seat and Audi cars face being billed an extra £50-a-year as the crisis-hit motoring giant recalls one in ten diesels on British roads.

 

VW Group UK will call in 1.2 million vehicles fitted with illegal “defeat devices”, five times more than previous estimates.

 

State-of-the-art technology replacing the illegal defeat devices will be fitted free of charge within weeks as part of a £4.4billion worldwide recall.

 

However, experts said affected motorists will be left out of pocket by increased service charges and repair costs as lawyers said the scandal could become the biggest group action the UK has ever seen.

http://www.telegraph.co.uk/motoring/car-manufacturers/volkswagen/11903041/Volkswagen-scandal-Britons-face-extra-50-bill-after-recall.html

 

talk about cocking up and shafting your precious clients for your mistakes

Share this post


Link to post
Δημοσίευση σε άλλες σελίδες
Guest eyoismos

 

Spiegel: Ωρα η γερμανική βιομηχανία να εγκαταλείψει την αλαζονεία της

«Απαραίτητες θεμελιώδεις αλλαγές για να παραμείνει υγιής η γερμανική οικονομία»

 

«Αλαζονεία και εφησυχασμός είναι διαδεδομένα στην γερμανική βιομηχανία, με την Volkswagen να είναι μόνο το πιο πρόσφατο παράδειγμα. Για να παραμείνει υγιής η γερμανική οικονομία, είναι απαραίτητες θεμελιώδεις αλλαγές», γράφει το Spiegel. Ακολουθούν αποσπάσματα από το σχόλιο:

 

«Η πεποίθηση ότι είναι αήττητοι είναι ευρέως διαδεδομένη μεταξύ των ηγετών της γερμανικής βιομηχανίας. Οταν πρόκειται για την επίτευξη των στόχων που έχουν θέσει για τον εαυτό τους, θα καταφύγουν σε κάθε μέσο. Στην περίπτωση της Volkswagen πίσω από το σκάνδαλο ήταν η επιθυμία της να ξεπεράσει την Toyota ως η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο.

 

Η Volkswagen βρίσκεται τώρα αντιμέτωπη με ένα βαρύ πλήγμα για το σύνολο της γερμανικής οικονομίας, και θα χρειαστεί χρόνο για να ανακάμψει. Τα τελευταία χρόνια, σε μεγάλο βαθμό απαρατήρητη από το κοινό, η γερμανική βιομηχανία έχει ήδη χάσει μεγάλο μέρος της λάμψης της και λίγες μεγάλες εταιρείες εξακολουθούν να παίζουν ηγετικό ρόλο παγκοσμίως. Η Lufthansa πασχίζει να αντέξει την επίθεση των αεροπορικών εταιριών χαμηλού κόστους, ενώ οι ενεργειακοί κολοσσοί E.on και RWE παλεύουν για την ίδια την επιβίωσή τους.

 

Κάθε περίπτωση είναι διαφορετική, αλλά υπάρχουν κάποιες ομοιότητες - όπως η αδυναμία να προσαρμοστούν στις μεταβαλλόμενες συνθήκες και η άγνοια των πολιτικών και κοινωνικών ρευμάτων. Η RWE και η E.on αρνήθηκαν να αποδεχθούν την συρρίκνωση της δημόσιας στήριξης για την πυρηνική ενέργεια και επένδυσαν πολύ λίγα σε ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, εναποθέτοντας τις ελπίδες τους στην πολιτική στήριξη. Η Volkswagen απάντησε στα αυστηρότερα πρότυπα εκπομπών με εξαπάτηση στις δοκιμές, αντί να αναπτύξει κινητήρες χαμηλών εκπομπών. Επιπλέον, οι εκπρόσωποι της βιομηχανίας φρόντισαν ώστε οι νομικές απαιτήσεις να μην είναι πολύ σκληρές.

 
Οι γίγαντες της ενέργειας τα κατάφεραν μέχρι που η καγκελάριος Μέρκελ αποφάσισε ξαφνικά να κινηθεί μακριά από την πυρηνική ενέργεια και προς τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας την επαύριο της καταστροφής στη Φουκουσίμα.

 

Δεν είναι τυχαίο, και μάλιστα είναι πολύ συμβολικό, το γεγονός ότι την ίδια εβδομάδα που ξέσπασε το σκάνδαλο της Volkswagen, η Apple βρέθηκε επίσης στα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων. Σύμφωνα με την Wall Street Journal, η εταιρεία με έδρα στην Καλιφόρνια σχεδιάζει να λανσάρει το δικό της αυτοκίνητο το 2019. Η Google αναπτύσσει επίσης ένα αυτοκίνητο χωρίς οδηγό.

 

Αυτοί οι ανταγωνιστές από τις ΗΠΑ απολαμβάνουν  σχεδόν άπειρα κεφάλαια και - ίσως ακόμη πιο σημαντικό - τεχνογνωσία λογισμικού. Περισσότερο από οτιδήποτε άλλο, το αυτοκίνητο του μέλλοντος θα είναι ένας υπολογιστής σε τέσσερις τροχούς. Προτίθεται η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία να εξακολουθήσει να διαδραματίζει ηγετικό ρόλο στην αγορά του αύριο; Το ερώτημα αυτό τέθηκε ακόμη και πριν από το φιάσκο της Volkswagen, και η απάντηση είναι τώρα πιο αβέβαιη από ποτέ.

 

Οτι η αξιοπιστία της χάθηκε, και η φήμη της καταστράφηκε, δεν θα βλάψει μόνο τη Volkswagen, αλλά το σύνολο του τομέα και μάλιστα ολόκληρη την βιομηχανία της Γερμανίας.

 

Θα έχει επιπτώσεις και στο ευρύ κοινό, του οποίου η ταυτότητα είναι τόσο στενά συνδεδεμένη με την ισχύ της οικονομίας και την ποιότητα των γερμανικών προϊόντων. Οι Γερμανοί δεν θεωρούν τους εαυτούς τους ως έθνος απατεώνων. Αλλοι μπορεί να είναι - πρώτοι μεταξύ τους οι Ελληνες, σύμφωνα με την κοινή γνώμη. Είναι καιρός να πούμε αντίο στην αλαζονεία μας».

 
θέλανε. δεν θέλανε, την πετάξανε την σπόντα τους

Share this post


Link to post
Δημοσίευση σε άλλες σελίδες
Guest eyoismos

 

Audi admitted on Wednesday that local cars are fitted with software designed to deceive overseas emissions regulators, but that part of vehicle programming was "inactive" in Australia.

 

24.gif

 

just remembered an old drinking song ....everybody sing along ... words are quite simple

 

how the hell can we believe you?

how thehell can we believe you?

you lie you lie you lie

 

repeat as needed

Share this post


Link to post
Δημοσίευση σε άλλες σελίδες
Guest PatrickT

24.gif

 

just remembered an old drinking song ....everybody sing along ... words are quite simple

 

how the hell can we believe you?

how thehell can we believe you?

you lie you lie you lie

 

repeat as needed

 

Does it matter for you? You couldn´t afford such a car anyways. 

Share this post


Link to post
Δημοσίευση σε άλλες σελίδες
Guest eyoismos

you do realize that there is a diference between derogatory and racist remarks?

oh wait ...on the other hand we could quite easily saying exactly what about all your constant vile accusations and statements ?

oh thats right ... becuase it came from you, it doesnt count

 

and then you wonder about why i constantly call you a mounopano

 

for your info, there are krauts, and there are germans, (proud germans, humble germans, industrious germans, respectifull germans, who dont lie and cheat, and constantly try to humiliate and belittle and try to show they are nazi/stazi affiliates) ... and you have consistently proven to be part of the former group

 

so yeah .... KRAUT car, as the one you have

 

and for the record, i have way more than one car .... because i can afford it, and can afford them to be parked while i wonder which one to use the following day .... and i have got rid of all the german ones

 

as one ancient greek once said .... best to hide your ignorance, than to display it to the world

Share this post


Link to post
Δημοσίευση σε άλλες σελίδες

ΒΟΗΘΕΙΣΤΕ ΤΟ HELLENISM.NET!

Εάν σας ενδιαφέρει να γίνετε ενεργό μέλος του Hellenism.Net σαν moderator στο forum, ή αν σας ενδιαφέρει να γράφετε άρθρα/κείμενα στους λογαριασμούς Facebook, Twitter και Google+ του Hellenism.Net, ή αν ασχολείστε με προγραμματισμό ιστοσελίδων, τότε επικοινωνήστε μαζί μας!

Χρειαζόμαστε εθελοντές για να κρατησουμε το  Hellenism.Net ζωντανό!

Follow us

Hellenism.Net Facebook Feed

×
×
  • Create New...